Facebook

luni, 23 martie 2020

Pasta de avovado cu rosii si ceapa - reteta rapida pentru micul dejun

In perioada asta , fiindca stau acasa, imi place sa experimentez cat mai multe variante de mic dejun.

Nu sunt de mult un fan avocado, pentru ca nu am stiut cum sa il mananc.

Dupa ce am invatat cateva retete care m-au facut sa il iubesc, am incercat tot felul de combinatii.

Pentru azi va voi lasa mai jos o reteta de pasta de avocado cu rosii si ceapa.

Este delicioasa (pana si sotul mananca, desi stim toate ca ei nu sunt cei mai mari fani ai acestui fruct)

Sper sa va placa si voua :)


Ingrediente


  • 2 avocado copti 
  • 1 ceapa
  • cateva rosii cherry
  • putina zeama de lamaie
  • sare si piper 

Optional

  • patrunjel sau cateva frunze de telina

Mod de preparare


Pentru ca eu de fiecare data cand tai ceapa incep sa plang, folosesc in special la salate sau paste de genul un robot de bucatarie :)))

Am curatat ceapa si am tocat-o foarte fin





Am adaugat si avocado-ul



Am mutat compozitia intr-un castronel si am asezonat cu sare, piper si un pic de zeama de lamaie (toate aceste ingrediente va sfatuiesc sa le folositi in functie de gusturile voastre, nu exista o cantitate anume). Lamaia are rolul de a-i mai taia din gustul gretos al avocado-ului.

Am taiat rosiile cherry (de data asta felii, dar se pot taia in ce forma vreti voi).si le-am adaugat in compozitie. Gata :)

A iesit delicioasa si a mers foate bine cu Painica pe care am facut-o zilele trecute.


Pofta buna!:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu