Facebook

miercuri, 25 martie 2020

Supa cema de legume si seminte - Reteta usoara si rapida

Chiar daca e sfarsitul lui martie, afara este foarte frig. Da, nu iesim din casa, dar vremea asta parca ne face sa ne bagam si mai mult in paturica :)

In perioada asta toti avem nevoie de ceva cald, asa ca m-am gandit sa fac o supa crema de legume . A fost varianta cea mai rapida pe care am gasit-o avand in vedere ca ziua se anunta super aglomerata :)

Reteta o aveti mai jos. Sper sa va fie cu folos :)



Ingrediente

  • 2 cartofi medii
  • 1 ceapa
  • 2 morcovi
  • 1 pastarnac sau radacina de patrunjel
  • 1 dovlecel mic
  • Sare si piper
  • 1 lingura de smantana
  • seminte de floarea soarelui



Mod de preparare


Legumele se curata de coaja, se spala si se taie in bucati mai mari. Apoi se pun la fiert (incercam morcovul si cartoful cu o furculita si daca se rup usor inseamna ca sunt fierte).

Dupa ce s-au fiert se muta intr-un bol inalt, se asezoneaza cu sare si piper dupa gust si se agauga lingura de smantana.

Se adauga un polonic din apa in care au fiert legumele si se paseaza cu un blender sau robot de bucataie.

Continuati sa aduagati apa si sa mixati pana cand ajungeti la consistenta dorita. Noua ne place un pic mai groasa dar sa curga de pe lingura.

Semintele pe care le-am avut noi nu au fost prajite, asa ca le-am pus repede intr-o tigaie antiaderenta si le-am rumenit un pic:)

Le-am adaugat peste supa crema si le-am servit cu niste crutoane cu usturoi.



Pofta buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu