Facebook

duminică, 29 martie 2020

Ce carti sa citim in 2020 - format fizic sau PDF

La inceputul anului mi-am propus sa citesc mai mult (pe langa alte obiective pe care mi le-am facut, ca orice om la inceputul unui an ;)) ).

Problema era ca trecusem in 2019 printr-o perioada foarte stresanta si nu reuseam sa ma concentrez sa citesc nici macar o pagina dintr-o carte (fie ea scrisa chiar si de autorii mei preferati).

Asa ca am plecat in cautarea titlurilor noi. Am fost dispusa chiar sa incerc sa schimb putin tipologia autorilor, sa incerc si alte variante de carti.

Corporatistii stiu, probabil, ca cea mai buna biblioteca pentru noi (in general pentru companii) este Bookster. Acolo gasesti o gramada de carti si de recenzii realiste la ele.

Am avut ca si obiectiv sa citesc minim 12 carti anul asta, asa ca m-am pus pe treaba.

Pana acum am citit 7 deci tind sa cred ca voi depasi destul de repede acest obiectiv ;)).

Dar a venit perioada asta de izolare, asa ca Bookster-ul a devenit inaccesibil momentan :(.

Am inceput sa cotrobai prin casa sa vad ce carti necitite mai am si pe net, ce carti pot obtine in fomat PDF. Va recomand cu caldura sa va luati in aceasta perioada un Ebook-reader, va va ajuta enorm si isi va justifica cheltuiala destul de repede.

Eu il am pe acesta de mai jos.

https://altex.ro/ebook-reader-kindle-glare-free-wi-fi-6-0-touch-negru/cpd/EBKKINDGLARE/?utm_source=tradeads&utm_medium=cpl&utm_campaign=aff

Nu mai este disponibil pentru ca il am de aproximativ 2 ani, dar macar va puteti face o idee despre ce specificatii aveti nevoie. Am dat 200 RON pe el si singura nemultumire este ca nu are si led pentru citit pe intuneric :).


Cand am cules suficiente titluri si informatii am zis ca nu ar strica sa vi le transmit si voua. De unele sigur ati auzit iar pe unele sigur le-ati citit, dar poate vreun titlu va trezeste  interesul si va apucati sa il cautati :)



Va las mai jos lista cu cartile pe care planuiesc sa le citesc anul acesta precum si cateva grupuri de Facebook cu carti PDF si recenzii.

So, let's get started! :)


  • Stapanul inelelor - J. R. R. Tolkien - citite si ramase in suflet (P.S.: nu se compara cu filmele)
  • Hobbitul - J. R. R. Tolkien
  • Imparatul mustelor - William Golding- pe asta o citesc acum :)
  • Un barbat pe nume OVE - Fredrik Backman
  • Origini - Dan Brown
  • Rosu si Negru -  Stendhal
  • Pe aripile vantului - Margaret Mitchel
  • Acolo unde canta racii - Delia Owens
  • Testamentul lui Abraham - Igor Bergler
  • Sapiens - Scurta istoie a omenirii - Yuval Noah  Harari
  • 21 de lectii pentru secolul XXI - Yuval Noah  Harari
  • Homo Deus - Scuta istorie a viitorului- Yuval Noah  Harari
  • Mihai I al Romaniei, Regele si Tara- Ivor Peter
  • De vorba cu Emma -Vitali Cipileaga
  • Viata lui PI - Yann Matel
  • Oscar si Tanti Roz - Eric-Emmanuel Schmitt
  • Cea mai fumoasa carte din lume -  Eric-Emmanuel Schmitt
  • Tatuatorul de la Auschwitz - Heather Moris
  • Femeia de la fereastra - A. J, Finn
  • Bibliotecara de la Auschwitz - Antonio G. Iturbe

Daca aveti un Ebook reader sau puteti citi de pe o tableta sau un  telefon va recomand sa intrati pe grupurile de Facebook de mai jos, acolo veti gasi o multime de carti in format PDF si chiar recenzii despre ele :).

Si daca totusi nu va atrage niciuna dintre vaiantele mele, va anunt ca la Auchan au carti cu 3,9 RON. sunt carti usoare, care sigur va vor ajuta macar sa va relaxati :)




Sa va fie cu folos! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu