Facebook

luni, 30 martie 2020

Cartofi dulci cu sos de smantana si usturoi - reteta rapida si usoara

Nu stiu voi, dar eu nu ma dau in vant dupa cartofii astia dulci. Nu prea reusesc sa inteleg care e diferenta dintre ei si un dovleac placintar ;))).

Dar am zis totusi, sa ma provoc personal si sa gasesc o reteta care sa ma faca sa ii mananc, macar ocazional. Dupa cate articole am citit in care imi tot spune lumea cat de sanatosi sunt si ce propietati minunate au, am zis ca e musai sa ii introduc cumva in lista cu legumele acceptate :)

Ideea a fost sa adaug ingrediente care sa dea acestor cartofi un alt gust. Am rezolvat-o, cel putin din punctul meu de vedere ;)).

Reteta o aveti mai jos, sper sa va fie cu folos! :)


Ingrediente



  • 4 cartofi dulci medii
  • o lingura de ulei
  • 2 linguri smantana
  • 2-3 catei de usturoi
  • sare, piper
  • cateva frunze de ceapa verde

Mod de preparare


Cartofii se spala se pun la copt intregi in cuptorul preincalzit la 180 grade celsius pentru aproximativ 30-40 de minute.

Se scot din cuptor, se ung cu putin ulei si presaram deasupra sare si piper.  Ii mai bagam la copt pentru inca 30 de minute.

Se scot din cuptor si se cresteaza pe jumatate.



Se prepara un sos de usturoi din smantana, usturoi pisat un pic de sare si piper.



Sosul de usturoi se adauga in crestatura de cartof iar deasupra se presara un pic de ceapa verde tocata marunt.

Asa-i ca arata delicios si sunt foate usor de preparat? :)

Noi i-am servit cu o salata langa si au fost minunati.

Pofta buna! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu