Facebook

marți, 14 aprilie 2020

Nachos - reteta usoara si rapida

Eu sunt fan mersul la cinema. Orice film vazut acolo mi-a transmis o cu totul alta impresie fata de cele vizionate acasa. Detaliile si sunetele fac diferenta:)

Ieri ni s-a facut dor de mers la cinema, mai precis ni s-a facut pofta de nachos cu salsa si cutia mare de popcorn de acolo;)).

Cum popcornul e la indemana mai tot timpul m-am hotarat sa incerc o reteta de nachos.

Eu am ales sa ii pun la cuptor dar se pot prajii cate 2-3 minute pe o parte daca doriti.

Mai jos reteta :)

Ingrediente


  • 250 grame faina porumb (malai grisat)
  • 100 grame faina normala
  • sare si alte condimente care va mai plac(noi am pus boia picanta)
  • apa calduta, cam 100-150ml (depinde cat inghite faina)


Mod de preparare

Toate ingredientele uscate se amesteca si apoi se adauga treptat apa pana ce devine un aluat ce se dezlipeste de pe maini.


Se pune compozitia intre doua foi de copt si se intinde cu facaletul pana ce avem o foaie cat mai subtire




Cu ajutorul unui capac de oala ii putem da o forma perfect rotunda. :)




Se imparte apoi in 16 triunghiuri (exact ca la pizza)



Se pun triunghiurile intr-o tava tapetata cu o foaie de copt la cuptor, in cuptorul preincalzit la 200 de grade celsius pentru 15-20 de minute.



La jumatatea timpului se intorc pe cealalta parte :)

Sa va fie cu folos!:)


2 comentarii:

  1. Nu mi-am pus niciodata intrebarea cum se face Nachos, iar la Cinema I am more of a popcorn guy :)

    O sa incerc si eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu nu-s fan nachos la cinema, dar mi s-a parut interesanta ideea, si am zis sa incerc

      Ștergere