Facebook

joi, 19 martie 2020

Totul va fi bine !

Stiti cum e, cand incepi un proiect nou, ai un milion de idei, si abia astepti sa le pui in aplicare :)

Sunt atat de incantata de acest proiect incat, toooata ziua imi vin idei  :)

Totusi, in contextul actual, m-am gandit ca ar fi mai bine sa vorbim deschis despre cum ne simtim in noul "trai" de viata. Chiar daca este pentru o perioada determinata, sigur aceste restrictii au avut urmari psihologice la nivelul fiecaruia dintre noi.

Eu de exemplu, inainte nu eram o persoana careia sa ii placa sa fie mereu plecata de acasa. De cand ma stiu, m-am simtit cel mai bine in varful patului ;)) .  Acolo ma relaxez cel mai bine ;)). Mi-a placut sa vizionez seriale, sa citesc, sa fac bai cu spuma si sa dooooorm mai mult de 8 ore ;)))

De data asta, dupa o saptamana de stat in casa (de joi, 12.03 lucrez de acasa) simt nevoia sa ies la aer, sa socializez, sa simt soarele cum imi bate in fata si sa merg pe strazi. Sa simt ca obosesc, ca pot face ce vreau eu, cand vreau eu.

Intentionez sa mentin aceasta izolare cat mai mult posibil, ies doar la cumparaturi, si nu o mai fac asa des ca de obicei. Nu-s panicata de faptul ca nu voi mai gasi alimente sau medicamente, partea asta a situatiei actuale am inteles-o de la bun inceput. Ce imi lipseste mie, este interactiunea cu colegii, statul la cafea in fata cladirii si impartitul pachetului cu napolitane cu ei :).

Stiu ca va trece, sunt increzatoare in faptul ca totul va fi bine si totodata pretuiesc timpul pe care il am in  plus (eu tot 8 ore lucrez, dar macar nu mai pierd cele aproximativ 2 ore de dus-intors la lucru).

Internetul e plin de idei de activitati pe care sa le faceti in aceasta perioada (fie ca sunteti singuri sau cu familia) asa ca nu ar avea rost sa va mai scriu si eu altele.

Eu v-as spune doar, ca ar fi bine sa avem o rutina zilnica pentru ca la nivel psihologic acest sentiment ne relaxeaza si ne face sa trecem mai bine peste perioada asta dificila.

Treziti-va la aceiasi ora ca de obicei, faceti patul, faceti de mancare, iesiti pe balcon la o cafea(daca aveti balcon), sau macar deschideti geamul si aerisiti incaperea in care planuiti sa stati. Cititi ce voiati sa cititi de mult (eu am vreo 5 carti pe care doresc sa le citesc de ceva timp, dar le-am tot amanat). Poate nu veti realiza imediat ca aceste lucruri va vor ajuta la nivel emotional, dar sigur, cand va veti intalnii cu cineva care nu a facut lucrurile acestea (dupa ce va trece totul) veti observa diferentele si va veti multumi singuri :)

Puteti scrie aici ce faceti de obicei, si care sunt activitatile pe care ati dorii sa le incepeti (asa veti ajuta alte persoane care sunt in pana de idei, sa dezvolte noi activitati).

Eu voi posta pe instagram (Alexandra) activitatile mele, poate va ajuta, asa ca va rog sa dati follow💓
Va astept si aici si acolo, sa vorbim despre orice si sa trecem cu bine peste aceasta situatie :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu