Facebook

marți, 17 martie 2020

Primele idei ale Alexandrei

Din 1991 si pana azi am acumulat aproape 29 de ani de amintiri, experiente si dorinte 😇

De cand ma stiu, am fost pasionata de citit, scris si vorbit 😅

De pe la 13 ani am inceput sa gatesc si de atunci incerc sa demonstrez prietenilor ce mancare delicioasa fac 😊

De cativa ani a inceput sa ma pasioneze si partea de deserturi (eu nu-s un fan al dulciurilor, dar ador sa le gatesc pentru altii)

Ador sa calatoresc, iar cand o fac, imi place sa ma plimb pe stradutele mici ale oraselor vizitate, doar ca sa simt pulsul oamenilor si frumusetile ascunse ale oraselor aglomerate 💕

De cand ma stiu, citesc! orice aproape, nu ma defineste un still , totul e in functie de cum ma simt in perioada respectiva. Primele mele carti au fost ale lui Dostoievski, deci el va ramane in inima mea pentru totdeaua.

Sunt o corporatista inraita, poate si pentru ca acolo, am contact cu cei mai multi oameni, iar agitatia de la lucru, ma face sa imi doresc celelalte activitati pentru a ma relaxa (gatit, citit, scris).

Romantica?cam pe jumatate 😊 . Sunt mai pragmatica de fel,dar in acelasi timp, ma atasez emotional de oameni foooooarte repede.

Imi place sa cred ca sunt prietenoasa,sper ca si prietenii mei cred lucruri bune despre mine;)). Dar sigur am si defecte, iar pentru asta le multumesc ca ma accepta asa cum sunt :)

Va invit aici, in "jurnalul" meu de activitati, pentru a ne imprieteni, a schimba pareri , idei si impresii dar si tot felul de tips and tricks in bucatarie 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu